Zapraszamy do składania ofert na stoiska rękodzielnicze, handlowe, gastronomiczne oraz sprzedaż staroci podczas Jarmarku Wielkanocnego, który odbędzie się 13 kwietnia 2025 roku (niedziela) na żarskim Rynku.

Przedmiotem oferty jest zagospodarowanie przydzielonego stanowiska o powierzchni do 10 m2. Przedsiębiorcy są zobowiązani posiadać własne namioty, stojaki i stoły do ekspozycji towaru. W przypadku zapotrzebowania na energię elektryczną do celów oświetleniowych (nie więcej niż do 0,5 kW), powinni posiadać własne przedłużacze w celu podłączenia do sieci, natomiast dla stoisk gastronomicznych organizator nie gwarantuje więcej niż do 6kW. Wystawcy powinni posiadać aktualne ubezpieczenie OC oraz wszelkie zgody na prowadzenie działalności.

Zgłoszenia należy składać do 7 marca drogą elektroniczną na adres agnieszka.cudyk@um.zary.pl, lub miasto@um.zary.pl, pocztą, bądź osobiście w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Żarach, 68-200 Żary, plac Rynek 6-7.
Wzór zgłoszenia w załączeniu. Przedsiębiorcy o wyborze oferty zostaną poinformowani drogą elektroniczną lub telefonicznie do dnia 14.03.2025 r.

Organizator imprezy ma prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia.

Opłaty:

Opłata za zajęcie pasa drogowego – 0,30 zł za 1 m2 za dzień. Dzienna stawka opłaty targowej 12 zł będzie pobrana przez inkasenta w dniu wydarzenia. Nie pobiera się opłaty targowej za sprzedaż artykułów rzemiosła artystycznego.

Więcej informacji można uzyskać pod nr telefonu (68) 470-83-29.

formularz zgłoszeniowy pdf

formularz zgłoszeniowy.doc

zajęcie pasa drogowego

Regulamin Żarskiego Jarmarku Wielkanocnego