Informacja o porządku obrad LV sesji Rady Miejskiej w Żarach

LV sesja Rady Miejskiej w Żarach została zwołana na dzień 29 sierpnia 2023 r. na godz. 9:30.

Sesja odbędzie się o w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Żarach przy pl. Rynek 1-5.

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji i sprawdzenie kworum.
  2. Ustalenie porządku obrad sesji.
  3. Zatwierdzenie protokołu z LIII i LIV sesji Rady.
  4. Informacja Burmistrza z pracy organu wykonawczego między sesjami.
  5. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie trybu i sposobu powoływania oraz odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego w Żarach.
  6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Żarskiemu.
  7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały dot. przyjęcia i realizacji programu Żarska Karta Seniora.
  8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia programu polityki zdrowotnej z zakresu rehabilitacji.
  9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu lokalu użytkowego.
  10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nadania nazwy ronda.
  11. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania stawek opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach gminnych w strefie płatnego parkowania, wysokości opłat dodatkowych oraz sposobu ich pobierania.
  12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zwolnienia od obowiązku realizacji tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć dyrektora Miejskiego Przedszkola nr 10 im. Bajka w Żarach w roku szkolnym 2023-2024
  13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w publicznych przedszkolach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Żary o statusie miejskim.
  14. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2023 r.
  15. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany WPF.
  16. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zgłoszenia kandydata na ławnika, które pozostawienia się bez dalszego biegu.
  17. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zasięgnięcia od Komendanta Wojewódzkiego Policji informacji o kandydacie na ławnika.
  18. Informacja nt. stanu prawnego radnej Anny Słodkowskiej
  19. Interpelacje i zapytania radnych.
  20. Komunikaty i powiadomienia.